بازارگردی در ترکیه

بازارگردی در ترکیه

بازارگردی در ترکیه : خرید در ترکیه بدون شک یکی ازلذت بخش ترین سرگرمی ها برای گردشگران تور ترکیه است. در حقیقت مسافران پرواز ترکیه به دو دسته تقسیم می‌شوند : مسافرانی که  عمدتاً برای خرید و تبلیغات به مسافرت به  این کشور می روند  و دیگر  مسافران تفریحی که هدف آنها گردشگری و گشت و گذار در ترکیه  است .

معمولاً تورهای ترکیه در بین ایرانیان بسیار محبوب است .  شاید بتوان گفت که پروازهای ترکیه به طور مداوم در حال جابجایی مسافران ایرانی در تمام طول سال هستند . همانطور که می دانید ، ایرانی ها برای سفر به ترکیه  برای تعطیلات ، نیاز به  ویزای این کشور ندارند  ، و این امر باعث شده است که این کشور همسایه مطمئناً یکی ازمهم ترین و پرطرفداراترین  مکان های سفر  برای ما ایرانیان  باشد .

قادر به خرید تورهای ارزان قیمت ترکیه ، پروازهای ارزان قیمت ترکیه و رزرو اقامتگاه ارزان قیمت ترکیه ، مولفه های بسیار مهم و با ارزشی هستند برای افرادی که قصد سفر به آنجا دارند . از همه اینها که بگذریم، باید بگوییم که تقریباً همه گردشگران ایرانی ، در کنار بازدید از اماکن تاریخی ترکیه، هدف دیگری نیز دارند مانند خریدهایی که دارای تخفیف ویژه می باشند و برای مسافران بسیار خوشایند می باشد . خرید از بازارهای این کشوربسیار علاوه بر اینکه  صرفاً مقرون به صرفه است ، کیفیت محصولات در سطح بالایی قرار دارند و انتخاب خوب و مناسبی برای مسافران می باشد .

از آنجایی که یکی از  مهمترین سؤالاتی  که دائماً در بین بینندگان ما درخواست می شود، خرید تقریباً کم هزینه در ترکیه است، ما تصمیم گرفتیم هر چیزی را که می خواهید در مورد این موضوع بدانید با شما به اشتراک بگذاریم .

ارزان ترین مراکز خرید استانبول کدامند؟

برای خرید مقرون به صرفه در استانبول، می توانید به بازارهای مختلف استانبول مانند بازار بزرگ استانبول بروید یا از ottos استانبول خریدخود را انجام دهید . تعدادی از مقرون به صرفه ترین مراکز خرید استانبول عبارتند از: الوویم اوت لت استانبول Olivium Outlet Heart ;; مرکز خرید Starcity Outlet ; Viaport استانبول خرید قلب (Viaport); تابلوی بحث استانبول خرید قلب ( محل بحث استانبول); مرکز خرید استانبول؛ Beyoğlu خریدش خرید قلب استانبول (کسب و کار Beyoğlu); مرکز خرید کانیون .

در اینجا بخوانید : ۱۰ کاری که در سفر به استانبول و ترکیه نباید انجام دهیم

قیمت لباس در ترکیه نسبت به ایران چطور است؟

قیمت و هزینه پوشاک در ترکیه می تواند در مقایسه با ایران بسیار مناسب باشد ، با این فکر که شما به سادگی لوازم یا پوشاک  مارک دار و با کیفیت را خریداری کنید. در نتیجه اگر مایل به خرید یک مدل مشابه در ایران هستید، باید برای خرید آن چندین برابر هزینه پرداخت کنید.

در استانبول کجا خرید کنیم؟

خیابان هایی که برای  خرید در استانبول  بسیارپرطرفدار می باشد شامل خیابان  استقلال ، نیشان تاشی ، خیابان شیشلی و خیابان بغداد است . علاوه بر این ، بازار بزرگ استانبول، مرکز خرید استانبول، خرید جواهرات ، خرید فروم استانبول ،مرکز خرید استانبول پارک ایستینیه ، بی اوغلو خریدش ، مرکز خرید زورلو و  کانیون جزء بهترین و محبوب ترین مراکز خرید در ترکیه محسوب می شوند .

بازارگردی در ترکیه
بازارگردی در ترکیه

مراکز خرید نزدیک به فرودگاه آتاتورک کدامند؟

مراکز خرید در نزدیکی فرودگاه آتاتورک عبارتند ازخرید آتاکوی ، مرکز خرید اوتلت کاله و استار سیتی  لت صنعتی پیشرفته است.

 

بهترین زمان برای خرید در ترکیه

شاید برای شما سوال باشد که بهترین  زمان برای خرید در ترکیه چه فصل یا زمانی است ؟ در ادامه به شما درباره این سوال بسیار مهم توضیح می دهیم .

باید بگوییم که در هر زمان از ۱۲ ماه سفر به ترکیه، می توانید  در ترکیه با هزینه کم خریداری کنید. در نتیجه حتی زمانی که سفر شما با فصل کم هزینه و جشنواره های فروش ناخالص در ترکیه یا فصل فروش عمومی در ترکیه همزمان نیست، برخی از وسایل در مراکز خرید ترکیه همیشه کاهش خوبی دارند . با این حال به طور معمول ، موثرترین زمان برای خرید  با هزینه کم در ترکیه اوایل فصل  تابستان است ، یعنی در تیرماه یا مرداد ماه .

علاوه بر این ، درفصل  زمستان، دی ماه از موثرترین زمان برای خرید کم هزینه در ترکیه است. و همچنین یکی دیگر از مزایای تور ترکیه در زمستان این است که می توانید با کمترین هزینه به  ترکیه سفر کنید. با توجه به اینکه در فصل زمستان، مسافران بسیار کمتری در مقایسه با فصول مختلف به این کشور سفر می کنند و در نتیجه تقاضای کم برای سفر ، می توانید اقامتگاه یا پرواز با  یا هزینه های بسیار کمتری رزرو کنید.

حراج کریسمس در ترکیه 

کریسمس در ترکیه به طور معمول ازفصل پاییز درماه آذر شروع و تا فصل زمستان در ماه دی ادامه دارد . در طول این دوره شما می توانید از بهترین مارک و برند ها با کمترین هزینه  خرید کنید.

خرید تور ترکیه در زمستان از همه نظرمقرون  به صرفه است; در نتیجه مصادف با فصل حراج در ترکیه است و می‌توانید اقامتگاه‌های ارزان قیمت در ترکیه و پروازهای ارزان قیمت در ترکیه را رزرو کنید.

حراج نوروزی تورها

ترکیه  یکی از پرفروش ترین تورهای گردشگری است. در نتیجه افراد زیادی شاغل هستند و تعطیلات نوروزی موثرترین جایگزین سفر برای آنهاست . صرف نظر از تقاضای بیش از حد برای تورهای ترکیه در نوروز، هزینه  سفر به ترکیه  افزایش می یابد ، با این حال بسیاری از افراد شیفته گذراندن  تعطیلات سال جدید در این مکان هستند  .

کسانی که شیفته خرید در ترکیه هستند باید بدانند که هیچ چیز به عنوان حراج نوروز در ترکیه وجود ندارد. با این حال همانطور که در ابتدا در مورد اطلاعات خرید در ترکیه ذکر کردیم ، در تمام فصول سال ، مراکز خرید ترکیه برخی از اقلام را با تخفیف بسیار  عالی تبلیغ می کنند. اقلام معمولاً در هنگام تنظیم فصل در ترکیه تخفیف داده می شوند، بنابراین باید  در تور ترکیه در نوروز  لباس های زمستانی که تخفیف شامل آن ها  شده  را با هزینه بسیار کم خریداری کنید و برای سال های بعد از آن استفاده نمایید .

علاوه بر این ، برخی از وسایلی که ممکن است از نظر ابعاد یا رنگ  که ممکن است معیوب باشند ، به عنوان مثال زمانی که فقط یک یا دو سایز از یک  لباس باقی مانده است ، کاهش ۵۰ تا ۷۰ درصدی را در بر می گیرد. به همین دلیل ، وقتی در مراکز خرید ظاهری آراسته  داشته باشید ، می توانید از خرید ارزان قیمت در ترکیه سود ببرید.

بازارگردی در ترکیه
بازارگردی در ترکیه

حراج فصل تابستان برای خرید در ترکیه

فصل تابستان  بهترین موقعیت  برای خرید در بازارهای این کشور است . سالانه ، فروش حراج  تابستانی ترکیه از اواخر ماه خرداد شروع می شود و تا تیر و مرداد ادامه دارد . برای کسانی که در تابستان به ترکیه سفر می کنند ، در کنار تفریح ​​در ترکیه، حتی می توانند از خرید کم هزینه در ترکیه لذت ببرند .

تمامی وسایلی  که شما به سادگی در فصل فروش  حراج ترکیه یا فصل کم هزینه ترکیه خریداری می کنید از برند و مارک های  جهانی و ترکیه ای بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند .

مراکز خرید استانبول ؛ خرید گل سرسبد در ترکیه

با خرید تورهای استانبول با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ چون این مقصد جذاب و بی‌نظیر علاوه‌براینکه برای گردشگری فوق‌العاده به شمار می‌رود، مملو از مراکز خرید لوکس با اجناسی در رده قیمتی متفاوت و منزلگاه شاخص‌ترین برندهای مطرح دنیا نیز است.

در مراکز خرید استانبول هر آنچه که نیاز دارید می توانید پیدا کنید و خریداری نمایید  .  قیمت خرید در استانبول به گونه ای است که با توجه به محدوده قیمتی خود باید اقلام مورد علاقه خود را خریداری کنید . از تولیدکنندگان لوکس گران قیمت گرفته تا تولیدکنندگان با کیفیت بالا اما کم هزینه ، همه آنها در مراکز خرید استانبول گرد هم آمده اند تا تجربه ی  فراموش نشدنی را در خرید کم هزینه ایجاد کنند.  .

با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید