سفر به دبی و خرید بلیت هواپیما- امارات متحده عربی یا امارات، کشوری در غرب آسیا است که در انتهای شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است. این کشور با عمان و عربستان سعودی هم مرز است و در خلیج فارس با قطر و ایران مرزهای دریایی دارد.

امارات متحده عربی یک پادشاهی انتخابی است که از فدراسیونی متشکل از هفت امارت تشکیل شده است، متشکل از ابوظبی (محل پایتخت فدرال ابوظبی)، عجمان، دبی، فجیره، راس الخیمه، شارجه و ام القوین. هر یک از این۷ امیرنشین ها از استقلال فراوانی دارند ، اما یک امیر به صورت موروثی به عنوان حاکم کشور ایفای وظیفه می‌کند و شورای عالی حکام که متشکل از هفت امیر است، رئیس دولت و کابینه را انتخاب می‌کند. در حال حاضر امیر و رئیس دولت امارات شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان است.پس از استقلال از بریتانیا که در ۲ دسامبر ۱۹۷۱ شکل گرفت این روز را با نام روز ملی امارات جشن می‌گیرند.

خرید بلیت از سفر آنلاین

خرید بلیت پرواز دبی

خرید هتل از سفر آنلاین

رزرو هتل در دبی

در سال ۲۰۱۳، جمعیت امارات ۹٫۲ میلیون نفر بود که از این تعداد فقط ۱٫۴ میلیون شهروند اماراتی و ۷٫۸ میلیون نفر خارج از کشور بودند. جمعیت برآورد شده در سال ۲۰۲۰ در حدود ۹٫۸۹ میلیون نفر بود. خرید بلیت هواپیما

فقط ۳۸ درصد اهالی این کشور اصلیت اماراتی دارند و حدود ۴۵ درصد از اعراب دیگر عربی هستند. دیگران نیز بیشتر از ایرانیان، اروپاییان، چینی ها و پاکستانی ها هستند.

تولید ناخالص سرانه این کشور، در حد ثروتمندترین کشورهای  اروپای غربی است. اقتصاد این کشور با ساختاری شفاف و امن، پذیرای بخش بزرگی از شرکت‌ها و منابع بین‌المللی است. واحد پول آن نیز درهم است. نفت این کشور در سال ۲۰۰۹ میلادی، نزدیک به ۲٫۳۹۵ میلیون بشکه در روز بوده است که امارات را چهارمین صادرکننده نفت نفت دنیا می‌ساخت. سرانه تولید ناخالص داخلی کشور در سال ۲۰۱۱ بر اساس قدرت خرید حدود ۴۸۵۰۰ دلار بوده است که در رتبه یازدهم جهان قرار گرفته است. پیشرفت های این کشور در زمینه دانش و فناوری قابل توجه بوده است. امارات، اولین کشور عربی است که فضاپیمایی را به مریخ فرستاده‌ است. تمام اینها، باعث شد که امارات به عنوان یک قدرت منطقه‌ای ظهور کند.

اسلام دین رسمی و عربی زبان رسمی است. ذخایر نفت و گاز طبیعی امارات متحده عربی به ترتیب ششمین و هفتمین ذخایر بزرگ جهان هستند. زاید بن سلطان آل نهیان، حاکم ابوظبی و اولین رئیس جمهور این کشور، با سرمایه گذاری درآمدهای نفتی در مراقبت های بهداشتی، آموزشی و زیرساخت ها، بر توسعه امارات نظارت داشت. اقتصاد امارات متحده عربی از همه اعضای شورای همکاری خلیج فارس متنوع ‌تر است، در حالی که پرجمعیت‌ترین شهر آن، دبی، یک شهر جهانی و مرکز بین‌المللی است. این کشور کمتر به نفت و گاز وابسته شده است و از نظر اقتصادی بر گردشگری متمرکز شده است. و تجارت دولت امارات مالیات بر درآمد وضع نمی کند، اگرچه مالیات شرکتی وجود دارد و مالیات بر ارزش افزوده ۵ درصد در سال ۲۰۱۸ تعیین شده است. خرید بلیت هواپیما

امارات به عنوان یک قدرت منطقه ای و متوسط شناخته می شود.

سفر به دبی

امارات متحده عربی یکی از اعضای سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، اوپک، جنبش غیرمتعهدها و شورای همکاری خلیج فارس (GCC) است. خرید بلیت هواپیما

گردشگری

ساحل مارینا دبی

گردشگری به عنوان یک بخش رشد برای کل اقتصاد امارات عمل می کند. دبی بهترین مقصد گردشگری خاورمیانه است. بر اساس شاخص سالانه شهرهای مقصد جهانی مسترکارت، دبی پنجمین مقصد محبوب گردشگری در جهان است. دبی ۶۶ درصد از اقتصاد گردشگری امارات را در اختیار دارد که ابوظبی ۱۶ درصد و شارجه ۱۰ درصد سهم دارند. دبی در سال ۲۰۱۳ پذیرای ۱۰ میلیون گردشگر بود. خرید بلیت هواپیما

امارات پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین زیرساخت ها را در منطقه دارد. از دهه ۱۹۸۰، امارات میلیاردها دلار برای زیرساخت ها هزینه کرده است. این تحولات به ویژه در امارات بزرگتر ابوظبی و دبی مشهود است. امارات شمالی به سرعت از این روند پیروی می کنند و مشوق های عمده ای را برای توسعه دهندگان املاک مسکونی و تجاری ایجاد می کنند.

هزینه‌های گردشگری ورودی در امارات متحده عربی در سال ۲۰۱۹، ۱۱۸٫۶ درصد از هزینه‌های گردشگری خروجی را به خود اختصاص داده است. از ۶ ژانویه ۲۰۲۰، ویزای توریستی امارات متحده عربی به مدت پنج سال اعتبار دارد. پیش بینی می شود که صنعت سفر و گردشگری تا سال ۲۰۲۸ حدود ۲۸۰٫۶ میلیارد درهم امارات متحده عربی به تولید ناخالص داخلی امارات متحده عربی کمک کند. خرید بلیت هواپیما

حمل و نقل در امارات متحده عربی

خطوط هوایی

 خط هوایی (Emarats)امارات، یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان مستقر در دبی است.

 خط هوایی اتحاد ایرویز(Air ways)، دومین شرکت هواپیمایی بزرگ امارات متحده عربی مستقر در ابوظبی. خرید بلیت هواپیما

فرودگاه بین المللی دبی در سال ۲۰۱۴ با پشت سر گذاشتن «هیترو» لندن به شلوغ ترین فرودگاه جهان از نظر ترافیک بین المللی مسافران تبدیل شد. خرید بلیت هواپیما

بزرگراه ها

ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام القوین و راس الخیمه توسط بزرگراه E11 که طولانی ترین جاده در امارات متحده عربی است به هم متصل می شوند. خرید بلیت هواپیما

 در دبی، علاوه بر متروی دبی، تراموا دبی و مونوریل پالم جمیرا نیز بخش‌های خاصی از شهر را به هم متصل می‌کنند.

همچنین یک شبکه اتوبوس، تاکسی، ابرا و تاکسی های آبی نیز توسط RTA اداره می شود.و T1، یک سیستم تراموا دو طبقه در مرکز شهر دبی، از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ عملیاتی شده است.

سالیک به معنای باز یا روشن، سیستم الکترونیکی وصول عوارض دبی است که در جولای ۲۰۰۷ راه اندازی شد و بخشی از سیستم مدیریت تراکم ترافیک دبی است. هر بار که از یک نقطه عوارض سالیک عبور می کنید، با استفاده از فناوری پیشرفته شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) عوارضی از حساب عوارض پیش پرداخت رانندگان کسر می شود. در مکان های استراتژیک در دبی ۴ نقطه عوارض سالیک قرار دارند: آنها در پل آل مکتوم، پل القرهود و در امتداد جاده شیخ زاید در الصفا و البرشا می باشند.

شبکه ریلی در دبی

یک قطار متروی دبی متروی دبی اولین سیستم حمل و نقل سریع شبه جزیره عربستان است و تا سال ۲۰۱۶ طولانی ترین شبکه مترو بدون راننده جهان بود.

یک راه آهن به طول ۱۲۰۰ کیلومتر (۷۵۰ مایل) در سراسر کشور در دست ساخت است که تمام شهرهای بزرگ و بنادر را به هم متصل می کند. متروی دبی اولین شبکه قطار شهری در شبه جزیره عربستان است.

ارتباط دریایی دبی

بنادر مهم امارات متحده عربی عبارتند از: بندر خلیفه، بندر زاید، بندر جبل علی، بندر رشید، بندر خالد، بندر سعید و بندر خور فکان. امارات به طور فزاینده ای در حال توسعه لجستیک و بنادر خود برای مشارکت در تجارت بین اروپا و چین یا آفریقا هستند. برای این منظور بنادر به سرعت در حال گسترش و سرمایه گذاری در فناوری آنها می باشد.

امارات از لحاظ تاریخی و در حال حاضر بخشی از جاده ابریشم دریایی است که از سواحل چین به جنوب از طریق نوک جنوبی هند به مومباسا، از آنجا از طریق دریای سرخ از طریق کانال سوئز به مدیترانه و از آنجا به منطقه آدریاتیک علیا امتداد دارد. و مرکز ایتالیایی شمالی تریست با اتصالات ریلی آن به اروپای مرکزی، اروپای شرقی و دریای شمال.

فرهنگ امارات متحده عربی و گویش اماراتی

فرهنگ امارات بر اساس فرهنگ عرب است و تحت تأثیر فرهنگ های ایران، هند و شرق آفریقا نیز قرار گرفته است. معماری الهام گرفته از عربی و ایرانی بخشی از بیان هویت محلی امارات است. تأثیر ایرانی بر فرهنگ اماراتی در معماری سنتی امارات و هنرهای عامیانه قابل مشاهده است. به عنوان مثال، برج بادی متمایز که بر فراز ساختمان های سنتی اماراتی قرار دارد، “برجیل” به نشانه ای از معماری اماراتی تبدیل شده است و به نفوذ ایرانی نسبت داده می شود.

این نفوذ هم از بازرگانانی که ازرژیم مالیاتی در ایران در اوایل قرن نوزدهم وهم از مالکیت اماراتی بر بنادر در سواحل ایران فرار کردند،  ناشی می‌شود. (به عنوان مثال بندر القاسمی لینگه).

امارات متحده عربی جامعه متنوعی دارد. اقتصاد دبی بیشتر به تجارت بین‌المللی و گردشگری بستگی دارد و برای بازدیدکنندگان بازتر است، در حالی که جامعه ابوظبی محلی‌تر است زیرا اقتصاد شهر بر استخراج سوخت‌های فسیلی متمرکز است.

تعطیلات مهم در امارات متحده عربی شامل عید فطر است که پایان ماه رمضان است و روز ملی (۲ دسامبر) که نشان دهنده تشکیل امارات متحده عربی است.

مردان اماراتی ترجیح می دهند کاندورا، تونیک سفید بافته شده از پشم یا پنبه تا قوزک پا بپوشند، و زنان اماراتی عبای، یک روپوش مشکی که بیشتر قسمت های بدن را می پوشاند، می پوشند.

فهرست موزه‌های امارات متحده عربی شامل برخی از شهرت‌های منطقه‌ای است که معروف‌ترین آنها شارجه با منطقه میراثی شامل ۱۷ موزه است که در سال ۱۹۹۸ پایتخت فرهنگی جهان عرب بود.

در دبی، منطقه القوز تعدادی گالری هنری و همچنین موزه هایی مانند موزه خصوصی صلسالی را به خود جذب کرده است. ابوظبی یک منطقه فرهنگی در جزیره سعدیات ایجاد کرده است. شش پروژه بزرگ از جمله گوگنهایم ابوظبی و لوور ابوظبی در نظر گرفته شده است. دبی همچنین قصد دارد موزه Kunsthal و منطقه ای برای گالری ها و هنرمندان بسازد.

فرهنگ امارات بخشی از فرهنگ عربستان شرقی است. لیوا نوعی موسیقی و رقص است که به صورت محلی اجرا می‌شود، عمدتاً در جوامعی که شامل نوادگان مردمان بانتو از منطقه دریاچه‌های بزرگ آفریقا هستند. جشنواره  موسیقی راک صحرای دبی نیز یکی دیگر از جشنواره‌های مهم متشکل از هنرمندان هوی متال و راک است. سینمای امارات متحده عربی کم رنگ و اما در حال گسترش است.

سیستم آموزشی دبی

سیستم آموزشی تا سطح متوسطه توسط وزارت آموزش و پرورش در همه امارات به جز ابوظبی، جایی که تحت اختیار شورای آموزش ابوظبی است، نظارت می شود. این شامل مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است. مدارس دولتی توسط دولت تامین می شود و برنامه درسی برای مطابقت با اهداف توسعه امارات متحده عربی ایجاد شده است.

روش آموزش در مدارس دولتی عربی با تاکید بر زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم است. همچنین بسیاری از مدارس خصوصی وجود دارند که دارای اعتبار بین المللی هستند. مدارس دولتی در این کشور برای شهروندان امارات متحده عربی رایگان است، در حالی که هزینه های مدارس خصوصی متفاوت است.

سیستم آموزش عالی توسط وزارت آموزش عالی نظارت می شود. این وزارتخانه همچنین مسئول پذیرش دانشجو در موسسات کارشناسی خود است. نرخ باسوادی بزرگسالان در سال ۲۰۱۵ حدود ۹۳٫۸٪ بود.

امارات متحده عربی علاقه زیادی به بهبود آموزش و پژوهش نشان داده است. این شرکت ها شامل تأسیس مراکز تحقیقاتی CERT و مؤسسه علم و فناوری مصدر و مؤسسه توسعه بنگاه ها است.

بر اساس رتبه بندی QS، دانشگاه های امارات متحده عربی (۴۲۱ تا ۴۳۰ در سراسر جهان)، دانشگاه خلیفه (۴۴۱ تا ۴۵۰ در سراسر جهان)، دانشگاه آمریکایی شارجه (۴۳۱ تا ۴۴۰) و دانشگاه شارجه برترین دانشگاه های این کشور هستند. (۵۵۱–۶۰۰ در سراسر جهان). امارات متحده عربی در سال ۲۰۲۰ در رتبه ۳۴ نسبت به رتبه ۳۶ در سال ۲۰۱۹در شاخص جهانی نوآوری قرار گرفت.

صنعت گردشگری

صنعت گردشگری به عنوان یک بخش رشد دهنده اقتصادی برای امارات متحده عربی عمل می کند. شهر دبی به عنوان مقصد برتر گردشگری در محل می‌شود. تا ۲۰۲۰، دبی پنجمین مقصد جهانگردی در جهان نیز انتخاب شده‌ است. دبی به تنهایی بیش از نیمی از سهم اقتصاد گردشگری امارات را به خود اختصاص داده‌ است و ابوظبی و شارجه در دسته‌های بعدی قرار دارند. دبی در سال ۲۰۱۳، به تنهایی از ۱۰ میلیون گردشگر پذیرایی کرد.

این کشور از دهه‌های پیش، آغاز به ساخت زیرساخت‌های جدید گردشگری فرودگاه، هتل، منطقه‌های تجاری و بازرگانی، جاذبه‌های توریستی و تبلیغات کرده‌ است. حتی برخی از فیلم‌های پرفروش جهان نیز در این کشور فیلم‌برداری شده‌اند و نمادهای گردشگری کشور در این فیلم‌ها دیده می‌شوند. در ششم ژانویه سال ۲۰۲۰، محمد بن راشد آل مکتوم اعلام کرد که ویزای گردشگری امارات متحده عربی، که پیش از آن تا سه ماه معتبر بود، از این تاریخ تا پنج سال می‌توان معتبر بود.

غذاهای اماراتی

غذای سنتی امارات همیشه برنج، ماهی و گوشت بوده است. مردم امارات متحده عربی بیشتر غذاهای خود را از سایر کشورهای غرب و جنوب آسیا از جمله ایران، عربستان سعودی، پاکستان، هند و عمان مصرف می کنند. غذاهای دریایی برای قرن ها اصلی ترین رژیم غذایی اماراتی بوده است. گوشت و برنج دیگر غذاهای اصلی هستند که گوشت بره و گوسفند را به گوشت بز و گاو ترجیح می دهند. نوشیدنی‌های محبوب قهوه و چای هستند که می‌توان آن‌ها را با هل، زعفران یا نعناع تکمیل کرد تا طعمی متمایز به آن‌ها بدهد.

غذاهای فرهنگی محبوب اماراتی عبارتند از ترید، ماخبوس، خبیسا، خمیر و نان چباب در میان غذاهای دیگر، در حالی “Lugaimat” یک دسر معروف اماراتی است..

با نفوذ فرهنگ غربی، فست فود در بین جوانان بسیار محبوب شده است، تا جایی که کمپین هایی برای برجسته کردن خطرات افراط در فست فودها برگزار شده است. نوشیدن الکل فقط در رستوران ها و بارهای هتل مجاز است. تمام کلوپ های شبانه مجاز به فروش مشروبات الکلی هستند. سوپرمارکت های خاص ممکن است الکل بفروشند، اما این محصولات در بخش های جداگانه فروخته می شوند. به همین ترتیب، گوشت خوک که حرام است (برای مسلمانان جایز نیست) در بخش های جداگانه در تمام سوپرمارکت های بزرگ فروخته می شود. توجه داشته باشید که اگرچه ممکن است الکل مصرف شود، اما مست بودن در ملاء عام یا رانندگی با وسیله نقلیه موتوری با هر اثری از الکل در خون غیرقانونی است.

.انواع ویزای دبی

بر اساس هدفی که دارید برای سفر به دبی،  باید برای ویزاهای ویژه اقدام کنید. مدت زمان اعتبار ویزاها نیز بر اساس هدف سفر میباشد. این ویزاها عبارتند از :

ویزای توریستی دبی

ویزای کار دبی

ویزای ترنزیت دبی

ویزای تحصیلی دبی

ویزای توریستی دبی

یکی از پر تقاضاترین انواع ویزاهای دبی ویزای توریستی می باشد.

ویزای توریستی عادی دبی: این ویزا برای اقامت های کمتر از ۱۵ روز صادر می شود. اگر در تور دبی ثبت نام کرده باشید، در واقع برای این ویزا درخواست کرده اید.

ویزای توریستی یک ماهه دبی: اگر این ویزا را داشته باشید، می توانید از ۱ تا ۳۰ روز در دبی اقامت داشته باشید.

ویزای توریستی یک‌ماهه با چند بار ورود دبی: برای شرکت در کلاس‌های آموزشی و دریافت گواهینامه و موارد از این نوع، ویزای توریستی یک ماهه با چندین بار ورود  بهتر خواهد بود ؛ این ویزا در صورتی برایتان مناسب است که در طول یک ماه باید چند باری از خاک دبی خارج شوید و دوباره به آن جا برگردید.

ویزای توریستی سه ماهه دبی: ویزایی که به شما اجازه می‌دهد تا ۹۰ روز در دبی اقامت داشته باشید.

ویزای توریستی سه‌ ماهه دبی با چند بار اجازه ورود: با دریافت این ویزا از ۱ تا ۹۰ روز می‌توانید در دبی اقامت داشته باشید و هر چند بار که می‌توانید از آن‌جا خارج شوید و دوباره بازگردید.

البته این را هم باید بدانید :

که تمام ویزاها به جز ویزای سه ماهه، با پرداخت مبلغ مشخص به دفاتر مهاجرتی امارات، قابل تمدید هستند.

هرکدام از ویزاهای ذکر شده، پس از صدور، به مدت دو ماه معتبر هستند.

مدت زمان جواب دهی به درخواست ویزای دبی ۳ تا ۷  یا ۱۰روز کاری می باشد

بعد از اینکه ویزایتان صادر شد، باید یک ضمانت را در وجهه اطلاعاتی که امور دریافت ویزا را برای شما انجام داده است، بپردازید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دوبی:

  • اسکن رنگی از صفحه اول گذرنامه
  • اسکن رنگی از هر دو طرف کارت ملی
  • اسکن رنگی از صفحات اول و دوم شناسنامه
  • عکس رنگی ۳*۴ با پس زمینه سفید

لازم به ذکر است که کشور امارات به  افراد زیر ۱۸سال که قصد سفر تنهایی داشته باشند ، ویزا نمی‌دهد.

فرم درخواست ویزای دبی(کلیک کنید)

جشنواره ها و نمایشگاهها در دبی

امارات سرزمین هیجان و تضاد فرهنگی است. و اگر به آنجا می روید، چه راهی بهتر از بازدید از یک جشنواره برای غوطه ور شدن در فرهنگ محلی؟

از مسابقات کالسکه‌ای در تپه‌های شنی گرفته تا موسیقی جاز، و مسابقات زیبایی شتر گرفته تا خرید، این کشور مجموعه‌ای از رویدادهای متنوع برای کل خانواده دارد. فقط کافی است از این جشنواره های رنگارنگ در امارات دیدن کنید.

سفر به دبی -امارات-بازارهای دبی

جشنواره خرید دبی

حرکت بر فراز پاریس و میلان – این روزها دبی به طور کامل خود را به عنوان یکی از پایتخت های مد جهان تثبیت کرده است. و اگر نمی‌توانید به چیزی بهتر از یک خرید ‌درمانی کوچک در خانه جدید خود فکر کنید، پس چرا با شرکت در جشنواره خرید دبی، آن را به یک سطح ارتقا ندهید؟

از سال ۱۹۹۶، این جشنواره رویداد مهمی برای خریدارانی بوده است که به دنبال چند معامله عالی هستند. و این همه چیز نیست، زیرا کنسرت، غذا و سایر سرگرمی ها برای کل خانواده نیز وجود دارد.

نمایشگاههای گوناگون در دبی

در امارات متحده عربی به غیر از جشن مذهبی عید فطر که مهمترین جشن آنها است در امارات جشن استقلال خود را هر ساله به بهترین شکل جشن می گیرند. این کشور  با داشتن قابلیت برای جذب و اسکان میهمانان بسیاری در هر فصل نمایشگاههای تجاری ، صنعتی ، معماری و ساختمان ، فناوری اطلاعات ، بهداشتی و سلامتی ، پوشاک ،تجهیزات پزشکی و تجهیزات  ایمنی و امنیتی و….. برگزار می گردد که بازدیدکنندگان بسیاری را از کشورهای مختلف به خود جذب می کند.

بهترین هتل های دبی

دبی، شهری در امارات متحده عربی، طی چند سال از مکانی بیابانی به یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی دنیا تبدیل شد. مراکز اقامتی و هتل‌های این شهر، از بهترین‌های دنیا هستند.

دبی در بالاترین نرخ اشغال هتل در جهان پیشتاز است. در سال ۲۰۰۶، نرخ اشغال هتل دبی ۸۶ درصد بود، بالاترین نرخ اشغال تا به حال در دبی. تا سال ۲۰۱۹، ۵۴۴ هتل تکمیل شده و در حال فعالیت و ۱۰۰۷۴۴ اتاق هتل در دبی وجود داشته است.

هتل های امارات متحده عربی:

  • هتل برج های جمیرا امارات
  • هتل رافلز
  • هتل تاج دبی
  • هتل برج العرب جمیرا
  • هتل پارک حیات دبی
  • هتل اوبروی دبی
  • هتل آرمانی دبی
  • آدرس دبی مارینا
  • هتل آتلانتیس نخل
  • هتل جمیرا دارالماسی
هتل برج العرب جمیرا تنها هتل ۷ ستاره جهان

هتل برج العرب جمیرا دارای  ۲۰۲ اتاق منحصر به فرد بوده و  یک هتل فوق لوکس در دبی می باشد ، این هتل دارای  ۹ رستوران بی نظیر است که انواع غذاها با منو های متفاوت و بین المللی را سرو می ‌کند. و در سوئیت ‌های این هتل برای حال رفاه مسافرانش وای فای ،  و تلویزیون تعاملی HD TV ۲۱ اینچ iMac وجود دارد  و با وجود دید پانوراما به خلیج فارس از سوئیت‌ های هتل جذابیت ان را چندین برابر کرده است.

این هتل در جزیره مخصوص به خود واقع شده است و تنها تا ساحل ۲ دقیقه پیاده روی دارد و فاصله هتل تا پارک آبی وایلد وادی ۵ دقیقه پیاده و تا بازار مدینه الجمیرا ۱۵ دقیقه فاصله دارد .
این هتل  دارای سرویس رفت و برگشت به چندین مکانهای گردشگری دبی را دارد   مانند : پارک آبی وایلد وادی ، مدینة جمیرا ، هتل جمیرا بیچ ، برج خلیفه ، مرکز دبی و DIFC را دارد .

هتل رافلز

هتل رافلز یک هتل لوکس ۵ ستاره در دبی است که ۲۵۲ اتاق فوق العاده مدرن دارد و اینکه مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل واقع شده است و دسترسی عالی به شهر دارد ودر فاصله ۱۵ دقیقه ای  با ماشین با فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. در طراحی آاین هتل  از اهرام مصر ایده گرفته شده است و یکی از آسمان خراش های معروف شهر دبی می باشد .

هتل شانگری لا

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره معروف هتل شانگری لا می باشد که در خیابان معروف شیخ زاید دبی قرار گرفته است ، که تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه تنها ده دقیقه با ماشین فاصله است و با پنج دقیقه پیاده‌ روی از این هتل به ایستگاه مترو خواهید رسید و در فاصله کمتر از ۶ دقیقه با ماشین از هتل ، پارک ساحلی جمیرا قابل دسترسی شما می باشد و از هتل تا فرودگاه بین ‌المللی دبی ۱۵ دقیقه زمان می برد .

سفر به دبی-امارات-هتل جمیرا مینا سلام

هتل جمیرا مینا سلام

از دیگر هتل‌ های لوکس شهر دبی هتل جمیرا مینا سلام می باشد این هتل در منطقه جمیرا قرار گرفته است و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۲۵ دقیقه و تا مدیا سیتی ۱۰ دقیقه و تا بازار امارات ۵ دقیقه فاصله دارد و این هتل امکانات بسیار کم نظیری را در اختیار گردشگران قرار می ‌دهد،، سرویس رفت و آمد به مراکز خرید امارات را برای میهمانان  خود دارا می باشد و در صورت درخواست ، ترانسفر فرودگاهی از هتل نیز انجام می ‌گردد . تمام اتاق‌ های هتل با بالکن خصوصی ، حمام اختصاصی و مبلمان بسیار زیبا دیزاین شده است. اتاق‌ های این هتل دارای چشم ‌اندازی از خلیج ‌فارس ، رودخانه ‌های جمیرا و باغ ‌های سرسبز اطراف می باشد

هتل نووتل ال بشیر دبی

در مرکز شهردبی هتل نووتل ال بشیر تل ۴ ستاره پرطرفدار دبی واقع گردیده است که دارای ۴۵۶ اتاق و سوئیت های متنوع ، ۶ رستوران و سایر امکانات می باشد. . این هتل دارای  ۴۱طبقه و مشرف بر خیابان شیخ زاید می باشد این  هتل با مراکز مهم تجاری و جاذبه ‌های تفریحی دبی به خصوص مراکز خرید وپیست اسکی دبی  فاصله کمی دارد . این هتل در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده است .

سفر به دبی- امارات -هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس

 در جزیره زیبای نخل جمیرا هتل آتلانتیس زیبا  که جزو برترین هتل های ۵ ستاره دبی می باشد ، واقع شده است . با ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل به مرکز خرید امارات و برج خلیفه خواهید رسید لازم به ذکر است که در فاصله ۳ کیلومتری آن کلاب لف امارات قرار گرفته است.

هتل دارالمسیاف جمیرا

در منطقه جمیرا  یکی دیگر از هتل ‌های لوکس ۵ ستاره دبی  به نام هتل دارالمسیاف  واقع می باشد که فاصله این هتل تا ساحل تنها ۳ دقیقه پیاده روی است ، این هتل بیش از ۴۰ رستوران معروف دارد و فاصله فرودگاه بین ‌المللی دبی تا این هتل ۲۵ دقیقه با ماشین می باشد .

هتل تاورز روتانا

 هتل تاورز روتانا هتلی لوکس و چهار ستاره است که  در خیابان رویایی شیخ زاید دبی قرار دارد. این هتل روبروی برج خلیفه واقع شده است و تا مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد .

اتاق ‌های این هتل با آثار هنری مدرنی تزیین شده‌ اند و همچنین مجهز به سیستم تهویه‌ کننده هوا ، تلویزیون و حمام لوکس می باشد .
 این هتل دارای استخر روباز با تراس برای حمام آفتاب و سالن های بدنسازی مدرن است .و انواع غذاهای ژاپنی ، چینی ، هندی و ایتالیایی و بین المللی  در رستوران‌ های این هتل سرو می ‌شود و همچنین  دارای رستوران  تمام روباز به نام  Flavours on Two است که صبحانه ، ناهار و شام را به صورت بوفه برای میهمانان خود سرو می‌ کند .

هتل پولمن دیره

هتل پولمن دیره هتلی ۵ ستاره  بسیار زیبا و مجهز می باشد که در منطقه دیره واقع گردیده است.  و این هتل فاصله کمی از مرکز خرید سیتی سنتر دیره دارد و دسترسی بسیار خوبی به مترو و تاکسی نیز دارد و اینکه فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی با ماشین تنها چند دقیقه می باشد .

این هتل بیش از ۹۰۰ متر مربع فضای مناسب برای برگزاری جلسات و ملاقات‌ های کاری گردشگران و توریست ها دارد .
در این هتل چندین رستوران متنوع وجود دارد. لازم به ذکر است که  برای کودکان ۱۲ ساله ، همراه با والدین اقامت در هتل و صرف صبحانه رایگان می باشد .

 

هتل جمیرا زعبیل سرای

یکی دیگر از هتل‌ های لوکس دبی ،هتل جمیرا زعبیل سرای هتلی ۵ ستاره می باشد که در قسمت غربی منطقه جمیرا پالم واقع شده است .  اتاق ‌های این هتل مجلل بالکن اختصاصی داشته وهمه به سبک عثمانی طراحی و دیزاین شده اند ،با  نمایی زیبا از خلیج فارس که از اتاق ‌های این هتل قابل مشاهده است.

 این هتل دارای  ۱۰ رستوران است که انواع غذاهای ترکی ، استانبولی ، ایتالیایی و سایر غذاهای بین المللی در آن‌ ها سرو می‌ شود .
فاصله هتل تا ساحل ۳ دقیقه پیاده‌ روی است و همچنین هتل برای رفاه حال مسافران دارای  سرویس رفت و برگشت از هتل به وایلد وادی ، مدینة جمیرا ، هتل جمیرا بیچ ، برج خلیفه ، مرکز شهر دبی و DIFC می باشد. این هتل با توجه به  خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد دارای قیمت مناسب می باشد .